スポンサーサイト

上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。

東田まり絵です179。

tonight i saw Cambrian Palace and i knew the company "Restaurant Express(REX)" for the first time.

occasionally,i got a flier of Ginnosara and Kamatora.

i just thought wanna have but i have never ordered them actually.


according to the program,a reorder rate on Ginnosara is over 70%!

an aspect of market share,delivery sushi of REX is 48%,delivery kamameshi of REX is 77%!!
how overwhelming!( ̄∪ ̄)

and though i don't know wheather the cooks are regular employee or not,a woman employee pressed sushi,too.

i was surprised by that because i have an image that sushi cook equals man.


other things,"management not to get angry",thoroughly rational strategy, and cut back on costs.
besides,it seems to be high their customer satisfaction by larger sushi than regular size.


REX knows the number of fliers and its design influences their sales,so they understand that how many fliers they distribute,how many orders return to them.


the passion for the flier is one of their strengths(*∪*)


for me,the program contents are connected with Corporate Strategy and Organization Theory.


the president Emi said,about the management not to get angry,"get angry,collapse logic","get angry,deteriorate results".

i heard the words like that first(>_<)!

and "working is a game to pursue rationality",too.


i was impressed by his management phylosophy.



恐れ入りましたm(__)m
スポンサーサイト

コメントの投稿

非公開コメント

カンブリア宮殿見ればよかったな-
Access
Follow us!!!
サークルメンバー向け
プロフィール


北海学園大学英語会話研究会

Author:北海学園大学英語会話研究会

北海学園大学ESSへようこそ!

ここは学園ESSのメンバーが大会やデイリーの様子、各種お知らせをゆるやかに掲示していく…そんな場所です。

twitterアカウントhokkaigakuenESSをフォローしましょう をフォローすると、このブログの更新通知を受け取ることができます。
Please follow me!!
RSSも利用することができます!

お問い合わせは下のメールフォーム、またはメールでお願いいたします(^o^)
メールアドレス(hokkaigakuen.ess@gmail.com)
*返信には数日かかる場合があります。ご了承ください。

Since 2011/01/31
Renewal 2013/04/10

メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

最新画像

P-Clip β版
最新記事
最新コメント
カテゴリ
月別アーカイブ
リンク
twitter


QRコード
QR
上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。